Laura

Kommer du ihåg? Så står det på min sammhällsuppgift. Mitt liv känns som en svävande gardin och jag vet inte om jag ska slita ner den eller inte. Jag saknar dig, jag saknar att ha dig vid min sida, jag saknar dig för att du är den enda som kan språket. Jag skulle vilja koka en soppa av miljontals färger och ge till dig för att du sen skulle kunna sucka. Jag saknar dina suckar. One Direction strömmar i min lurar och min ryggrad drar ihop sig som ett dragspel. Vart befinner jag mig? Vart befinner du dig? I en annan dimmension antar jag. Gud alltså. Fattar du hur lågt jag sjunkit? Jag ligger på havets botten, verkligen. " ! "- tjejer är min vardag. HJÄLP MIG. Herregud. 
 
Så med detta inlägg vill jag bara säga att alpvallmo saknar att vara alpvallmo.
Fast eftersom jag nu är en ginatricot:
Vill bara säga att du är min bästa vän och att jag saknar dig : ) .
 
 
HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0