spindlar i munnen

JUST NU läser jag helvanliga och tråkiga och romantiska böcker, det handlar bara om det, och dom kryper och kliar fram i min kropp, jag har ingetingetinget tålamod och får panik på tråkighet. Jag målar mina läppar i snygga röda former, jag experimenterar OH det tar snart slut, skolan, allt! Vart tar vi vägen sen? In i dig?
JUSTDET vi måste skriva anna! Skriva så att pennan brister. Hans hjärta ska brista, han ska gråta av vemod. Han ska spränga våra grymma rostiga fängelsehålor med dynamit och kyssa oss i pannan och skratta av lättnad. Kan han skratta av lättnad? Kan han gråta?
Jag är sorgligt ovetande om vad jag gör vissa stunder, ett psycho är vad du är. Börjar tröttna på tiderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0