rein norberg

jag har en dröm om att bli författare. det är bara en dröm, inte ett påstående. idag på våran "evalektion" så kom en författare med vitt hår lockigt hår och glasögon in och säger hej jag är författare. jag tänker vad är nu detta för skit och ger laura en blick som bara vi förstår och sen örjar han prata. det var bara så himlans häftigt. han hade så rätt i allt han sa. de han sakommer att sätta sig i min hjärnbark för evigt och det kommer säkert göra att jag om 10 år står där med min ny tryckta bok i handen. kärlek till dej mister rein!
men nej, jag ska inte bli kär i en 70åring igen, även om han var lite lik MrGlennsÖverSjöOchStrand Mossop.


Kommentarer
Postat av: liljekonvalj

bli kär i en 70åring IGEN. Om man kan kalla PF för 70 år så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0