colorelle

den här bloggen är så ful. den är så himlans ful så ingen vill läsa den. det är lite synd faktiskt för laura och jag ska skriva vackert. fast vi ska flytta den till blogspot.

jag var så ledsen idag, ledsen för att mina kännslor för PF börjar svalna. fast jag borde ju egentligen inte vara ledsen, för det är ju mina känslor som svanlar. fast dom är inte helt släckta. polotröjan var ju bara inte lite grr som han hade på sig idag.
visst ja, vackert var det ja.
snön är så vacker så jag dör. det var så vackert när jag gick hem att jag önskade att jag hade haft en kamera i min hand, så jag kunde ha tagit kort på livets vackra skapelse.
åh nej, nu börjar det låta som en modern dikt ur bibeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0