vad fan är.

jag är en alpvallmo, står i alperna och är på väg ner som en rullande snöboll. så sa han. min snygge mellanvårdspsykolog. dina jävla smala stearinfingrar får inte låta mig falla, bränn dom med ett rykande strykjärn så blir så jävla mycket bättre än en skramlande tesked i en byrå.
Julen suger egentligen. Vem fan kom på att alla ska få presenter? Någon egosinnad jävel. Det är ju inte direkt härfårduengåvadetäretthalsbandavguld precis. På julafton var i en hysterisk pf-släkt där barnen fick 15 paket var minst. Vafan, vi firar jul, vi håller inte på att dö och behöver spendera alla trisslottspengar?
jävla sverige.
hatar sverige.
hoppas du får en jävligt bra jul
eller
godjul jävla idiot ->

jag älskar dig så jävla mycket åh god jul guuummmaamnnn <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

-.-


säger bara makalöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0