du och jag dansar en annan typ av disco

förnyelsens tid kommer aldrig. vi blir inlåsta på riktigt, hittar inte ut. ser bara metall framför ögonen. du vill så gärna att det ska glittra om dig. som små järnkorn över hela kropppen. det är skrovligt om man stryker handen över din rygg.
vi försvinner, jag vet jag vet jag vet.
anna sluta se på mig med ont i blicken. jag är så upptagen. hinner inte le åt precis allt. mina muskler jobbar redan alldeles för hårt. le en gång, testa hur det känns. vi är under hans kommando - kan ingenting göra. jag är inte bättre än någon annan.
jag skrev flera rader idag, slängde, gjorde om. kastade. rev mig själv i skinnet och svor fanjävlahelvete. jag behöver hjälp av någon, hjälp att göra allt färdigt.
imorgon kommer rein för sista gången. jag ska gråta. smeka hans mjuka lockar i hemlighet och dricka hans grå blod fullt av erfarenhet. sen känner ingen igen mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0